Урок № 21
Тема. Редагування тексту. Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння
Мета уроку:
- навчальна: ознайомити учнів з поняттям фрагмент тексту; сформувати вміння копіювати, переміщувати, вилучати, вставляти фрагменти тексту, виконувати пошук та заміну фрагментів тексту; удосконалювати навички роботи в середовищі текстового процесора;
- розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;
- виховна: підвищувати інформаційну культуру.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, навчальна презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
- Поясніть поняття «буфер обміну».
- Що означає поняття «фрагмент тексту»?
- Як можна скопіювати фрагмент тексту?
- Скільки разів можна вставити фрагмент тексту в документ?
- Поясніть різницю між командами Копіювати і Вирізати.
- Як виділити весь текст документа?
- Опишіть послідовність дій, яку слід виконати для контекстної заміни в тексті документа всіх слів «обов’язково» на «терміново».
- Опишіть основні правила роботи під час перевірки правопису тексту документа.
- Які можливості надає MS Word щодо виправлення помилок у документі?
IV. Мотивація навчальної діяльності
Ви вже вмієте вводити (набирати) текст з клавіатури. Як ви вже зрозуміли, це досить копітка справа. Щоб полегшити роботу і зекономити час, деякі операції можна виконувати з цілими фрагментами тексту. Про це ви дізнаєтесь під час сьогоднішнього уроку.
V. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Робота з підручником: § 21
VIІ. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
Інструктаж учителя.
Підручник ст. 149-150
Практична робота за комп’ютерами.
Вправи для очей.
VIIІ. Підсумки уроку. Оцінювання роботи учнів
Під час уроку я…
- дізнався…
- зрозумів…
- навчився…
IХ. Домашнє завдання
Підручник § 21.
Х. Рефлексія
- Найбільше мені сподобалося…
- На уроці найкраще в мене виходило…
- Я мав труднощі з…
- Я хотів би ще дізнатися про…
Презентація до уроку
|