Урок № 22
Тема. Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу. Нумерування сторінок. Попередній перегляд текстового документу, друк
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з принципами форматування символів та абзаців; удосконалювати навички роботи в текстовому редакторі, вміння змінювати шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлювати відступи абзацу, міжрядковий інтервал;
- розвивальна: розвивати мислення, увагу;
- виховна: виховувати в учнів активність, грамотність, естетичний смак; підвищувати загальнокультурний рівень.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, навчальна презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Ми вивчили різні прийоми роботи з текстом та його фрагментами, але текст у нас одного кольору, а літери однакового розміру!
На цьому уроці ми вивчатимемо форматування тексту, тобто зміну шрифту, розміру, накреслення, кольору тощо.
ІV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
V. Актуалізація опорних знань
Взаємоопитування в парах
Кожен учень готує запитання з теми і ставить його напарникові. Учитель коригує запитання та відповіді учнів (за потреби).
Варіанти запитань
- Що свідчить про наявність помилок у тексті?
- Які є засоби для перевірки правопису в програмі MS Word?
- Як можна виправити помилки в тексті?
- Якими командами можна викликати вікно перевірки правопису?
- Опишіть основні правила роботи під час перевірки правопису тексту документа.
- Які можливості надає MS Word щодо виправлення помилок у документі?
- За допомогою якої команди можна виконати копіювання виділеного фрагмента документа?
- Опишіть відомі вам способи:
- видалення фрагмента документа;
- копіювання фрагмента документа;
- переміщення фрагмента документа;
- пошуку фрагмента тексту;
- заміни фрагмента тексту.
VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Робота з підручником: § 22
VIІ. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
Інструктаж учителя.
Підручник ст. 159-161
Практична робота за комп’ютерами.
Вправи для очей.
VIIІ. Домашнє завдання
Підручник § 22
IХ. Підсумки уроку. Оцінювання роботи учнів
Під час уроку я дізнався…, зрозумів…, навчився…
X. Рефлексія
Корисні та шкідливі риси.
Які риси характеру допомагали навчатися, а які заважали?
Активність, апатія, ввічливість, упертість, дисциплінованість, допитливість, ініціативність, наполегливість, неуважність, незібраність, недбалість, організованість.
Презентація до уроку
|